Ce pasi trebuie sa parcurg pentru a procesa o comanda?

Descopera in continuare care sunt pasii de urmat pentru procesarea unei comenzi in magazin:

1
Acceseaza pagina de Comenzi;
2
In cazul in care comanda este achitata cu cardul sau alta metoda de plata online/BNPL, verifica daca statusul de plata este Comanda platita;
3
Verifica daca informatiile de livrare introduse de client sunt corecte si complete;
4
In cazul in care comanda a fost platita, genereaza AWB-ul pentru aceasta si trimite astfel solicitarea catre curier pentru ridicarea coletului; daca nu ai activat sistemul automat de tracking AWB, in aceasta faza va fi necesar sa modifici si statusurile de plata si de livrare dupa care poti incepe sa pregatesti coletul pentru livrare;

Nota

Daca in cazul unei comenzi online achitata cu cardul nu a fost inca finalizata plata, ia legatura cu clientul, afla cauza si retrimite-i ulterior un nou link de plata, pentru a reincerca sa finalizeze tranzactia.

Tip

Comenzile pe care clientii aleg sa le achite prin transfer bancar vor intra in sistem cu status Plata in asteptare; dupa ce primesti confirmarea platii de la banca, modifica statusul de plata in Comanda platita, dupa care poti schimba statusul de livrare in Comanda in procesare si poti pregati coletul pentru livrare.

Tip

Comenzile cu plata ramburs sau la sediu vor intra de asemenea in sistem cu status Plata in asteptare, respectiv Comanda in asteptare, insa le poti trece In procesare, urmand sa incasezi contravaloarea comenzii cand clientul primeste coletul acasa/il ridica de la sediu.

5
Preda coletul curierului si acceseaza Status > Schimba status livrare pentru a asocia statusul Comanda expediata;
6
Dupa ce curierul confirma ca pachetul a ajuns la client, asociaza pe comanda statusul Comanda livrata.

Afla detalii din topicul despre procesarea comenzilor in magazin.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.