Cum schimb statusul de livrare al unei comenzi?
Acceseaza pagina Comenzi si selecteaza una sau mai multe comenzi pentru care doresti sa modifici statusul de livrare.
Acceseaza apoi tab-ul Status si da click pe optiunea Schimba status livrare.
Selecteaza statusul pe care vrei sa il asociezi comenzii/comenzilor.
Optional, poti adauga un comentariu suplimentar, care va fi inclus in email-ul trimis clientului si pe factura proforma.
Pentru informarea automata a clientului la schimbarea statusului de livrare, asigura-te ca este selectata optiunea Trimite email.
Optional, bifeaza optiunea Trimite SMS pentru a expedia notificarea privitoare la modificarea statusului de livrare si pe numarul de telefon al clientului.
Nota
Functia de trimitere SMS poate fi utilizata doar daca ai instalata in magazin o aplicatie de mesagerie mobila si ai achizitionat credite necesare utilizarii acesteia.
Apasa Salveaza.
In magazin, la accesarea Setari > Setari comenzi, ai totodata posibilitatea de a seta modificarea automata a statusului de livrare in functie de informatiile trimise din sistemul curierului.
Descopera detalii in topicul despre procesarea comenzilor in magazin.