Cum schimb statusul de livrare al unei comenzi?

  1. Mergi in pagina Comenzi si selecteaza una sau mai multe comenzi pentru care doresti sa modifici statusul de livrare;
  2. Acceseaza apoi tab-ul Status si da click pe optiunea Schimba status livrare;


  3. Selecteaza statusul pe care vrei sa il asociezi comenzii/comenzilor;
  4. Optional, poti adauga un comentariu suplimentar care va fi inclus in email-ul trimis clientului si pe factura proforma;
  5. Pentru informarea automata a clientului la schimbarea statusului de livrare, asigura-te ca este selectata optiunea Trimite email;


  6. Optional, bifeaza optiunea Trimite SMS pentru a expedia notificarea privitoare la modificarea statusului de livrare si pe numarul de telefon al clientului (functia este disponibila doar daca ai instalata in magazin o aplicatie de mesagerie mobila si ai achizitionat creditele necesare utilizarii acesteia);
  7. Apasa Salveaza.

In magazin, la accesarea Setari > Setari comenzi, ai totodata posibilitatea de a seta modificarea automata a statusului de livrare in functie de informatiile trimise din sistemul curierului. 

Descopera detalii in topicul despre procesarea comenzilor in magazin.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.