Cum permit utilizatorilor sa solicite anularea contului lor din magazin?

Acceseaza Setari > Confidentialitate & Cookies.

Mergi in sectiunea Informatii personale si activeaza setarea Permite utilizatorilor sa solicite anularea contului din magazin.

Optional, editeaza mesajul care va fi afisat clientului in pagina de anulare cont.

Continua prin selectarea modului de procesare a anularii contului de utilizator. Sunt disponibile optiunile:

  • Anonimizare - datele personale ale utilizatorului vor fi rescrise intr-un format care sa nu mai permita identificarea acestuia; comenzile plasate de clienti ale caror date au fost ulterior anonimizate nu vor fi sterse din sistem;
  • Stergere permanenta - contul utilizatorului va fi sters din sistem, fara posibilitate de recuperare; comenzile plasate de respectivii clienti vor putea fi sterse in cadrul procesarii manuale a cererilor de anulare utilizand o setare dedicata sau poti sa stergi comenzile separat din listingul de comenzi.

Selecteaza in continuare daca vrei sau nu sa trimiti o notificare automata via email catre utilizator dupa ce anularea contului a fost procesata.

Apasa Salveaza.

Nota

Dupa activarea functiei, in contul de client din magazin va deveni disponibila optiunea Anulare cont.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.