Cum permit utilizatorilor sa solicite anularea contului lor din magazin?

1
Acceseaza Setari > Confidentialitate & Cookies;
2
Mergi in sectiunea Informatii personale si activeaza setarea Permite utilizatorilor sa solicite anularea conturilor din magazin.

Optional, editeaza mesajul care va fi afisat clientului in pagina de anulare cont;
3
Continua prin selectarea modului de procesare a anularii contului de utilizator. Sunt disponibile optiunile:

  • Anonimizare - datele personale ale utilizatorului vor fi rescrise intr-un format care sa nu mai permita identificarea acestuia. Comenzile plasate de clienti ale caror date au fost ulterior anonimizate nu vor fi sterse din sistem;
  • Stergere permanenta - contul utilizatorului va fi sters din sistem, fara posibilitate de recuperare. Comenzile plasate de respectivii clienti vor putea fi sterse in cadrul procesarii manuale a cererilor de anulare utilizand o setare dedicata sau poti sa stergi comenzile separat din listingul de comenzi.
  • 4
    Selecteaza in continuare daca vrei sau nu sa trimiti o notificare automata via email catre utilizator dupa ce anularea contului a fost procesata;
    5
    Apasa Salveaza.

    Nota

    Dupa activarea functiei, in contul de client din magazin va deveni disponibila optiunea Anulare cont.

    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.