Utilizarea aplicatiei Cotatii de pret

Aplicatia Cotatii de pret iti permite sa oferi in magazin posibilitatea solicitarii de cotatii de pret pentru produsele adaugate in cos de clienti.

Functia este utila in special in cazul in care shop-ul tau se adreseaza clientilor de tip B2B, interesati sa achizitioneze volume mari din anumite produse.

Instalarea aplicatiei

Acceseaza Aplicatii > Toate aplicatiile, identifica aplicatia Cotatii de pret si apasa butonul Instaleaza aplicatia.

In urma instalarii aplicatiei, in pagina Vizualizare cart din magazin va deveni disponibila optiunea Cere cotatie

Mod de functionare

Dupa adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, clientul va putea cere o cotatie de pret prin accesarea paginii Vizualizare cart, unde va regasi butonul Cere cotatie.

La accesarea butonului, clientul va fi directionat catre un formular, unde va putea selecta cantitatea dorita din produsul/produsele dorit/e, iar in acelasi timp va putea introduce in campul dedicat si anumite observatii referitoare la solicitare.

Ulterior trimiterii solicitarii, statusul cererii de cotatie va putea fi urmarit de catre solicitant in cadrul contului sau de client din magazin, in sectiunea Cereri de cotatie.

Dupa aprobarea cererii de cotatie, clientul va putea accesa din respectiva sectiune butonul de comanda (cu icon in forma de cart) pentru a fi directionat direct catre pagina de checkout si a finaliza astfel comanda.

Administrarea cererilor de cotatie

Cererile de cotatie trimise de clientii magazinului vor fi centralizate in pagina dedicata, disponibila la accesarea Comenzi > Cereri de cotatie.

In aceasta pagina vei regasi doua listing-uri separate, pentru Cereri in asteptare, respectiv Cereri procesate.

Pentru a procesa o cerere de cotatie, apasa butonul Proceseaza.

Continua in pagina de procesare a cererii si introdu pretul per unitate pe care doresti sa il oferi clientului. Pretul total al comenzii va fi calculat in mod automat.

Totodata, in cadrul acestei pagini poti modifica si cantitatea solicitata de client dintr-un anumit produs, daca este necesar (Ex: in caz de stoc insuficient).

Mergi apoi in sectiunea Procesare cerere la setarea Status, de unde poti modifica statusul corespunzator procesarii cererii de cotatie. 

Toate cererile vor intra automat in sistem cu statusul Cerere in asteptare. Ulterior, poti selecta unul dintre statusurile Cerere in procesare, Cerere aprobata sau Cerere respinsa.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.