Cum administrez mesajele primite via formularul de contact din magazin?

Acceseaza Clienti > Mesaje contact, unde vei regasi in listing-ul Deschise toate mesajele trimise de utilizatorii site-ului prin intermediul formularului de contact din magazin, precum si detaliile introduse de acestia la trimiterea mesajului (Nume, Telefon, Email, Companie).

Mesajele intra in sistem cu statusul In asteptare. Daca doresti sa revii mai tarziu asupra unor mesaje si vrei sa tii evidenta acestora, mergi pe coloana Status si seteaza statusul In curs de procesare.

Pentru a raspunde la un mesaj, apasa butonul Trimite email.

In overlayer, introdu subiectul si continutul mailului pe care vrei sa il trimiti catre un anumit client.

Optional, poti salva textul introdus pentru utilizarea ulterioara a acestuia.

Apasa Salveaza.

Dupa trimiterea emailului, mergi pe coloana Status si selecteaza statusul Inchis. Mesajul va fi mutat astfel in listing-ul Inchise.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.