Statusurile de disponibilitate a magazinului pentru clienti

Imediat dupa creare, un magazin MerchantPro va fi online si accesibil pentru vizitatori. 

In situatia in care doresti sa restrictionezi accesul la magazin pentru o perioada de timp, sa dezactivezi temporar plasarea de comenzi sau sa informezi clientii despre anumite intarzieri in procesarea comenzilor, acceseaza Setari > Mentenanta pentru a selecta statusul de disponibilitate dorit.

Magazinul este online/offline

Statusul Magazinul este online este selectat in mod implicit la crearea unui magazin. Utilizatorii pot vizita site-ul pentru a plasa comenzi.

Daca vrei sa activezi modul de mentenanta in cadrul magazinului, selecteaza statusul Magazinul este offline si, in functie de preferinte, personalizeaza mesajul care va fi afisat in site cu privire la perioada de indisponibilitate.

In perioada cat magazinul va fi offline, utilizatorii nu vor mai avea acces la continutul din cadrul magazinului si implicit nu vor putea sa plaseze comenzi.

Magazinul este protejat prin parola

La selectarea acestui status, magazinul va fi offline si va putea fi accesat de vizitatori doar dupa introducerea parolei pe care o setezi in campul Parola de acces.

Magazinul este in vacanta (plasarea de comenzi online este dezactivata) 

La selectarea acestui status magazinul va ramane online si accesibil pentru utilizatori, dar acestia nu vor putea plasa comenzi.

Suplimentar, in pagina de trimitere comanda va fi afisat un mesaj specific, care va informa utilizatorii cu privire la perioada de vacanta si cu privire la faptul ca nu pot fi plasate comenzi.

Mesajul afisat in site poate fi personalizat dupa preferinte.

In pagina de trimitere comanda va fi afisat mesajul setat, in timp ce butonul Trimite comanda nu va mai fi disponibil, astfel ca nu vor mai putea fi plasate comenzi in shop.

Magazinul este in vacanta (mesaj de alerta in pagina de plasare comanda)

Prin setarea acestui status, magazinul va fi online si accesibil pentru utilizatori, iar acestia vor putea plasa comenzi ca in mod obisnuit.

Suplimentar, in pagina de trimitere comanda va fi afisat un mesaj, pe care il poti personaliza in functie de preferinte, prin care poti informa utilizatorii referitor la intarzierile in procesarea comenzilor.

Totodata, in pagina de trimitere comanda va fi disponibil butonul Trimite comanda, astfel ca utilizatorii pot plasa in continuare comenzi in shop.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.