Cum pot adauga o comanda de retur, fara utilizarea aplicatiei Formular Retur?

Mergi in pagina Comenzi la tab-ul Comenzi procesate.

Acceseaza meniul de optiuni asociat unei comenzi si da click pe optiunea Adauga comanda de retur.

In cazul in care o comanda contine mai multe produse, iar clientul doreste sa returneze doar unul sau o parte dintre acestea, apasa butonul de stergere pentru a elimina produsele care nu fac obiectul comenzii de retur.

Nota

Asigura-te in prealabil ca in setarile curierului pe care doresti sa il utilizezi pentru preluarea returului ai selectat optiunea Foloseste curierul pentru retururi.

Realizeaza si celelalte setari din pagina in functie de preferinte si apasa Salveaza.

Ulterior, mergi in Comenzi > Comenzi de retur, selecteaza comanda si realizeaza in continuare setarile de procesare a comenzii de retur, similar ca in cazul procesarii unei comenzi.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.