Cum pot adauga o comanda de retur, fara utilizarea aplicatiei Formular Retur?

1
Mergi in pagina Comenzi la tab-ul Comenzi procesate;
2
Acceseaza meniul de optiuni asociat unei comenzi si da click pe optiunea Adauga comanda de retur;

3
Continua in pagina de adaugare a comenzii de retur, unde vei regasi produsul/produsele din comanda cu valori negative in campurile Cantitate si Subtotal.
4
In functie de preferinte, realizeaza urmatoarele setari:

  • Ajusteaza stoc in functie de cantitatile finale din comanda - selecteaza optiunea pentru a readauga automat produsul in stoc la finalizarea returului;
  • Metoda de plata - selecteaza metoda de plata agreata impreuna cu clientul, prin care va fi realizata rambursarea contravalorii comenzii catre acesta (Ex: in cazul in care clientul a achitat comanda prin transfer bancar, poti selecta returnarea sumei in Wallet, daca si clientul este de acord cu aceasta metoda);
  • Metoda de livrare - poti selecta o alta metoda de livrare pentru returnarea comenzii decat cea utilizata la livrarea acesteia catre client;
  • Cost livrare - acceseaza butonul de editare asociat costului de livrare pentru a seta costul livrarii comenzii de retur (Ex: in cazul in care costul metodei de livrare este setat la 15 lei, dar vrei sa oferi retur gratuit, adauga 0 in campul de pret);
  • Optional, poti modifica din pagina Statusul de livrare, respectiv Statusul de plata ale comenzii de retur pe care o adaugi (statusurile selectate implicit sunt Comanda in asteptare, respectiv Plata in asteptare);
  • Aditional, poti adauga o nota si tag-uri pentru comanda de retur, utilizate pentru identificarea interna a acesteia.
  • Nota

    In cazul in care o comanda contine mai multe produse, iar clientul doreste sa returneze doar unul sau o parte dintre acestea, apasa butonul de stergere pentru a elimina produsele care nu fac obiectul comenzii de retur.
    5
    Apasa Salveaza.

    Important

    Asigura-te in prealabil ca in setarile curierului pe care doresti sa il utilizezi pentru preluarea returului ai selectat optiunea Foloseste curierul pentru retururi.

    Ulterior, mergi in Comenzi > Comenzi de retur, selecteaza comanda si realizeaza in continuare setarile de procesare a comenzii de retur, similar ca in cazul procesarii unei comenzi.

    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.