Trimiterea emailurilor pentru domeniile care folosesc nameservere MerchantPro

1
Adresa de email setata ca email al magazinului corespunde domeniului magazinului (spre exemplu email@domeniu.ro, iar domeniul magazinului este tot www.domeniu.ro) si este creata pe platforma MerchantPro.

In aceasta situatie nu este necesara nicio interventie din partea ta, deoarece inregistrarile SPF, DKIM si DMARC a fost deja implementate pe platforma MerchantPro iar trimiterea email-urilor din platforma este optimizata prin:

  • Protocolul de validare Sender Policy Framework (SPF);
  • Semnarea mesajelor folosind DomainKeys (DKIM);
  • Protocolul de autentificare si raportare a emailurilor DMARC;
  • Trimiterea mesajelor de pe un pool de IP-uri cu buna reputatie;
  • Generarea automata a link-urilor de dezabonare;
  • Formatare MIME Multipart pentru HTML si text simplu.
  • 2
    Adresa de email setata ca email al magazinului NU corespunde domeniului magazinului - spre exemplu folosesti ca email al magazinului o adresa de tipul email@domeniu.ro, dar domeniul magazinului tau este www.alt-domeniu.ro.

    In acest caz ai doua alternative:

  • fie modifici adresa de email a magazinului cu o adresa care sa corespunda domeniului magazinului;
  • fie configurezi domeniul asociat adresei de email folosite prin adaugarea unei inregistrari DMARC corespunzatoare, in cazul in care este necesar (daca domeniul asociat adresei de email nu foloseste namerserverele platformei). Mai multe detalii in acest topic: Setari necesare pentru trimiterea emailurilor (SPF, DKIM, DMARC).
  • Nota

    Aceste setari sunt valabile in cazul in care folosesti serverul SMTP MerchantPro.

    Resurse utile:

    Setari necesare pentru trimiterea emailurilor (SPF, DKIM, DMARC)

    DMARC, DKIM, SPF - aplicabilitate si avantaje

    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.