Cum controlez catre ce adrese de email sunt trimise notificarile via formularul de contact?
Acesta este Help Center-ul dedicat MerchantPro Flex, cea mai recenta versiune a panoului de administrare a magazinului. Daca utilizezi versiunea anterioara, acceseaza
aici sectiunea de Help.
-
1
-
In mod implicit, notificarile via formularul de contact sunt trimise pe adresa de email a contului, iar receptionarea acestora poate fi controlata din pagina
Informatii personale.
-
2
-
In cazul in care vrei ca notificarile provenite din formularul de contact din magazin sa fie administrate si de catre unul sau mai multi dintre administratorii suplimentari pe care i-ai adaugat in magazin, mergi in pagina
Utilizatori & Permisiuni, acceseaza formularul de editare a unui administrator, mergi in sectiunea
Notificari, bifeaza optiunea
Mesaj nou via formular de contact si apasa
Salveaza.
-
3
-
In cazul in care vrei sa trimiti mesajele primite prin formularul de contact din magazin catre un membru al staff-ului a carui adresa de email nu se regaseste in lista de administratori, foloseste optiunea
Adauga utilizator nou din pagina
Utilizatori & Permisiuni, selecteaza de asemenea permisiunea pentru receptionarea mesajelor noi via formularul de contact si apasa
Salveaza. Utilizatorul nou adaugat va primi o notificare via email pentru activarea contului si setarea unei parole.