Pasul 9 - Adaugarea datelor de contact si activarea modalitatilor de contact

In acest videoclip iti vom prezenta cum poti adauga in magazin datele de contact prin intermediul carora utilizatorii magazinului tau MerchantPro iti pot adresa diverse intrebari sau solicitari.

  1. Pentru a introduce datele de contact ale magazinului, email si numar de telefon, acceseaza din panoul de control Setari > Setari generale.
  2. Mergi in sectiunea Date contact, unde vei regasi adresa de email pe care ai setat-o in magazin ca adresa de contact.
  3. In continuare, din setarea Email trimitere, selecteaza una dintre adresele de email setate in magazin, pe care vrei sa o utilizezi pentru a trimite emailuri catre clienti sau poti configura o alta adresa de email, in functie de preferinte;
  4. Apoi, mergi la campul Numar telefon magazin si introdu numarul de telefon pe care doresti sa il pui la dispozitia clientilor magazinului.
  5. Aditional, in campul Program comenzi telefonice poti introduce un interval orar in care clientii pot sa plaseze comenzi utilizand numarul de telefon respectiv.
  6. Daca vrei ca adresa de email si numarul de telefon introduse sa se afiseze in diverse locatii din magazin, precum pagina de produs sau pagina de contact, este necesar sa bifezi optiunea Afiseaza datele de contact in pagina de contact si alte locatii specifice.

Totodata, o alta modalitate prin care utilizatorii website-ului pot lua legatura cu tine o reprezinta chat-urile Facebook si Whatsapp. 

Activare Facebook Chat

  1. Activeaza Facebook chat in magazin si apoi realizeaza setarile specifice.
  2. Introdu ID-ul paginii de Facebook a magazinului, pentru identificarea caruia gasesti indicatii in hintul asociat campului.
  3. Apoi, poti edita in functie de preferinte mesajele de intampinare afisate atat vizitatorilor logati in Facebook, cat si celor nelogati. De altfel, inregistrarea vizitatorilor in propriul lor cont de Facebook este o conditie obligatorie pentru ca acestia sa poata utiliza aceasta metoda de comunicare in magazin.
  4. Seteaza apoi modul in care vor fi afisate in magazin fereastra de chat si mesajul de salut - permanent, temporar, dupa prima interactiune sau poti alege sa afisezi doar iconul de chat, insa nu si mesajul de intampinare.
  5. Totodata, poti introduce numarul de secunde dupa care va fi afisat mesajul de salut in magazin si, de asemenea, poti selecta culoarea utilizata pentru fereastra de chat, iconul Facebook Messenger si fundalul mesajelor trimise de vizitatori.

Activare Whatsapp Chat

  1. Pentru a permite clientilor sa te contacteze pe Whatsapp, activeaza Whatsapp chat in magazin;
  2. Editeaza mesajul predefinit pe care vizitatorul il va putea utiliza la accesarea casetei de dialog. Suplimentar, poti opta pentru includerea in mesajul trimis de catre vizitator a URL-ului paginii curente, astfel incat sa simplifici identificarea unui anumit produs de care este interesat acesta.
  3. Introdu in continuare numarul de telefon catre care vor fi trimise mesajele vizitatorilor via Whatsapp si selecteaza pozitia butonului de chat in magazin.
  4. Daca vrei sa afisezi fereastra de chat in website, bifeaza optiunea respectiva si realizeaza in continuare setarile specifice: selecteaza culoarea ferestrei si editeaza in functie de preferinte titlul, respectiv mesajul de salut standard care vor fi afisate in cadrul casetei de dialog.

Afisarea formularului de contact

O alta metoda prin care vizitatorii magazinului pot lua legatura cu tine o reprezinta formularul de contact, care este adaugat in mod predefinit in pagina Contacteaza-ne in configuratia standard a magazinului.

Pagina poate fi accesata atat din zona de footer a magazinului, meniul Asistenta, unde linkul este adaugat in mod automat la crearea unui magazin MerchantPro, sau o mai poti accesa din zona de Top Menu a site-ului. 

  1. Pentru a afisa linkul in meniul principal al magazinului, acceseaza Website > Meniuri navigare si mergi in sectiunea Main.
  2. Apasa butonul Adauga un element de meniu si da click pe optiunea Pagina predefinita.
  3. Introdu un titlu sugestiv pentru aceasta, cum ar fi Contacteaza-ne, apoi selecteaza in setarea Pagina predefinita optiunea contact.
  4. Pentru a afisa linkul catre pagina de contact direct in meniu, pastreaza selectata optiunea Fara pagina parinte (element default), apoi selecteaza pozitia linkului in cadrul meniului.
  5. Asigura-te ca statusul paginii predefinite adaugate este activ, pentru ca aceasta sa se afiseze in site, apoi selecteaza daca vrei ca aceasta sa se deschida intr-un tab nou de browser, precum si daca vrei sa ii asociezi atributul nofollow, ceea ce inseamna ca, din perspectiva motoarelor de cautare, linkul introdus nu va influenta clasificarea paginii catre care acesta directioneaza.
  6. Apasa Salveaza.

Articole relationate:

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.