Este necesar sa marchez manual comenzile ca expediate/livrate?

In cazul in care doresti ca in magazinul tau MerchantPro sa automatizezi marcarea comenzilor ca livrate/expediate, o poti face astfel:

1
Acceseaza Setari > Setari comenzi;
2
Mergi la setarea Actualizeaza statusul de livrare in functie de tracking-ul de la curieri si selecteaza optiunea Comenzi; totodata, poti selecta si optiunea de actualizare a statusului de la curieri inclusiv pentru comenzile de retur;
Nota

Pe baza informatiilor de tracking de la curieri, comenzile vor fi marcate in mod automat ca expediate si livrate. Actualizarea are loc periodic, iar exceptie fac comenzile refuzate si returnate, care nu vor fi actualizate
3
Aditional, in functie de preferinte, activeaza optiunea Marcheaza in mod automat comanda ca livrata (receptionata). Comanda va fi marcata in mod automat ca livrata dupa un numar de zile pe care il definesti, de la marcarea acesteia ca expediata;
4
Apasa Salveaza.

Afla detalii din topicul despre procesarea comenzilor din magazin.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.