Cum setez Facebook Conversion API?

Nota

Setarea Facebook Conversion API iti permite sa urmaresti conversiile din campaniile publicitare pe care le derulezi in Facebook, pentru a sti in permanenta care sunt cele mai performante dintre acestea.

Pentru a folosi Facebook Conversion API, ai nevoie de un cod de acces (token) pe care il poti obtine din contul tau Meta Business Suite.

1
Acceseaza Facebook Business Manager > Events Manager > Surse de date > Setari > API Conversii > Incepe, dupa care in pagina vei vedea sursele de date care sunt accesibile/conectate cu contul tau;
2
Selecteaza pixelul aferent magazinului tau online;
3
Apasa Continua;
4
Selecteaza evenimentele care doresti sa se transmita in mod automat prin Facebook Conversion API. Sunt disponibile evenimente precum:
  • Achizitie/Purchase;
  • Adaugare in cos/Add to cart;
  • Adaugare in favorite/Add to wishlist;
  • Inregistrare completa/Complete registration;
  • Contact si Initiere checkout/Initiate checkout.
  • 5
    Selecteaza parametrii pe care vrei sa-i monitorizezi. Parametrii se refera la date importante despre evenimente, dar si despre clienti, care iti vor oferi informatii despre profilul cumparatorului tau si te vor ajuta sa setezi campanii mai performante in viitor. Parametrii trimisi de sistemul MerchantPro sunt:
  • Nume eveniment/Event name;
  • ID eveniment/Event ID;
  • URL-ul sursei de evenimente/Event source URL;
  • Data eveniment/Event time;
  • Tip de continut/Content type;
  • ID-uri de continut/Content IDs;
  • Moneda/Currency;
  • Valoare/Value.
  • 6
    Daca activezi optiunea Utilizeaza optiunea Advanced Matching din aplicatia Facebook Pixel, vor mai putea fi trimisi si urmatorii parametri de catre sistemul MerchantPro:
  • Adresa email/Email address;
  • Numar de telefon/Phone number;
  • Adresa IP client - fara hash/Client IP address - do not hash;
  • Agent utilizator client - fara hash/Client user agent - do not hash;
  • Cookie ID browser (fbp) - fara hash/Browser ID (fbp) cookie - do not hash;
  • Cookie ID clic (fbc) - fara hash/Click ID (fbc) cookie - do not hash.
  • 7
    Verifica datele introduse/bifate pana in aceasta faza si confirma configurarea. Daca ai gresit un parametru, poti apasa butonul Inapoi pentru a reveni in panoul de configurare;
    8
    Apasa butonul Finalizare pentru a termina configurarea sau Inapoi pentru a modifica setarile anterioare;
    9
    Mergi la Events Manager > Surse de date > Setari > API Conversii si identifica optiunea Genereaza token de acces. Copiaza codul si salveaza-l pentru a-l folosi la setarile din panoul de control al magazinului tau. Este recomandat sa-l pastrezi si pentru utilizari ulterioare. Dupa generarea token-ului, vei avea acces la un nou tab in Business Manager numit Implementation.
    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.