TikTok Pixel - generare si configurare

In platforma MerchantPro ai posibilitatea de a configura setarile pentru instalarea automata a TikTok Pixel in magazinul tau online. 

Pixelul iti permite sa urmaresti performantele campaniilor pe care le desfasori in TikTok si sa creezi in platforma de socializare campanii de remarketing personalizate pe baza informatiilor despre actiunile utilizatorilor in site-ul tau, obtinute prin setarea urmaririi automate a anumitor evenimente.

Generarea pixelului in platforma TikTok

Ca sa generezi pixelul TikTok pentru magazinul tau MerchantPro:

1
Mergi in platforma TikTok si apasa butonul Get started pentru a-ti crea un cont business;
2
Completeaza informatiile necesare la crearea contului pentru administrarea reclamelor in TikTok;
3
Contului tau creat in TikTok ii va fi asociat un ID, disponibil la accesarea Assets > Events > Web events;
4
Da click pe Manage;
5
Copiaza ID-ul pixelului pentru a-l adauga ulterior in pagina de setari a aplicatiei TikTok Pixel din panoul de control al magazinului tau MerchantPro.

Configurarea TikTok Pixel in magazin

Pentru a conecta pixelul TikTok cu magazinul tau MerchantPro:

1
Instaleaza in magazin aplicatia TikTok Pixel;
2
Continua in pagina de setari la ID Cont si introdu in campul dedicat codul generat in contul tau business TikTok;
3
Mergi la Tracking evenimente si selecteaza evenimentele pe care doresti sa le inregistrezi cu ajutorul pixel-ului. Astfel, vei putea personaliza campaniile de retargetare in platforma TikTok pe baza datelor obtinute prin urmarirea unor evenimente precum:
  • Vizualizare pagina produs (view_content)
  • Adaugare in cos (add_to_cart)
  • Initiere proces checkout (begin_checkout)
  • Comanda plasata (purchase)
    4
    Mergi la Identificator produse si selecteaza identificatorul unic pentru produse pe care doresti sa il utilizezi:
  • ID produs;
  • Cod produs - SKU;
  • ID varianta de produs;
  • SKU varianta de produs.
  • Nota

    Este recomandat sa utilizezi acelasi identificator pentru toate produsele. De exemplu, daca in magazin nu sunt setate coduri SKU pentru toate produsele/variantele, poti folosi in schimb ID-urile de produs (care sunt valabile intotdeauna).
    5
    Mergi la Valoarea asignata evenimentului Purchase si selecteaza modul in care se va trimite valoarea comenzii in cadrul evenimentului Purchase:
  • Valoarea comenzii cu taxe si transport;
  • Valoarea comenzii cu taxe si fara transport;
  • Valoarea comenzii fara taxe si fara transport.
  • 6
    Apasa Salveaza.
    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.