Cum pot uni doua sau mai multe comenzi plasate in magazin?

In magazinul tau MerchantPro ai la dispozitie functia de unire a comenzilor, care iti permite sa procesezi simultan doua sau mai multe comenzi diferite receptionate de la acelasi client.

Unirea comenzilor este posibila doar daca acestea intrunesc urmatoarele conditii:

  • Statusul de plata trebuie sa fie Plata in asteptare sau Plata finalizata;
  • Statusul de livrare trebuie sa fie In asteptare sau In procesare;
  • Factura sa nu fi fost inca emisa sau sa fi fost anulata;
  • Sa nu fi fost generat vreun AWB pentru comenzi;
  • Niciuna dintre comenzi sa nu provina din canale terte de vanzari (Ex: eMAG).

Pentru a uni doua comenzi in magazinul tau MerchantPro:

  1. Mergi in meniul Comenzi;
  2. Selecteaza din lista comenzile pe care doresti sa le unesti;
  3. Acceseaza meniul de optiuni din listing si da click pe optiunea Uneste comenzile;


  4. Continua in overlayer si selecteaza:
    • Comanda de baza - ulterior, vei putea sa procesezi respectiva comanda ca pe o singura comanda normala;
    • Costul de livrare - alege daca vrei sa insumezi costul de livrare al tuturor comenzilor, daca vrei sa aplici doar costul comenzii de baza sau daca vrei sa oferi livrarea gratuita;
    • Ce vrei sa se intample cu comenzile initiale - poti opta pentru stergerea sau doar pentru anularea acestora.
  5. Apasa Salveaza.
Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.