Editarea individuala a comenzilor

In cazul in care un client plaseaza o comanda in magazin iar asupra detaliilor acesteia este necesara o interventie din diverse motive, platforma MerchantPro permite editarea manuala a comenzilor. 

Actiunile de editare pot fi realizate prin accesarea optiunii de editare din listing-ul de comenzi sau direct din pagina cu detalii a comenzii respective.

Adaugarea/stergerea produselor 

Pentru a adauga produse suplimentare intr-o comanda:

1
Din sectiunea Produse acceseaza butonul Adauga produs;
2
Selecteaza produsele pe care vrei sa le adaugi in comanda;
3
Apasa Salveaza.

Nota

In cazul in care doresti sa elimini anumite produse dintr-o comanda, acceseaza butonul de stergere asociat produselor respective.

Adaugarea unei inregistrari custom

In cazul in care doresti sa adaugi intr-o anumita comanda un produs/serviciu care nu se regaseste in catalogul de produse al magazinului tau:

1
Din sectiunea Produse acceseaza optiunea Adauga inregistrare custom;
2
In overlayer, introdu informatiile privitoare la denumirea, pretul, TVA-ul si cantitatea produsului/serviciului pe care doresti sa il adaugi in comanda;
3
Apasa Salveaza

Adaugarea unei reduceri custom

In cazul in care vrei sa oferi o reducere doar pentru o anumita comanda:

1
Din sectiunea Produse acceseaza optiunea Adauga discount custom;
2
In overlayer, introdu informatiile privitoare la reducerea pe care vrei sa o aplici pe comanda - denumire (utilizata intern), pret total si TVA;
3
Apasa Salveaza.

Adaugarea unui cupon de reducere

Pentru a aplica sau a inlocui un cupon de reducere pe o anumita comanda:

1
Din sectiunea Produse acceseaza optiunea Adauga discount custom;
2
In overlayer, da click pe optiunea Cupon si selecteaza cuponul dorit;
3
Apasa Salveaza.

Editarea costului de livrare

Pentru a realiza modificari asupra costului de livrare initial al unei anumite comenzi:

1
Din sectiunea Sumar produse acceseaza optiunea Livrare;
2
In overlayer, introdu in campul Livrare costul de livrare dorit;
3
Apasa Salveaza.

Modificarea metodei de livrare

Pentru a modifica metoda de livrare selectata initial de client la checkout, mergi la setarea Metode de livrare si selecteaza din meniu metoda de livrare dorita.

In cazul in care pentru comanda a fost selectata optiunea de livrare in locker, in pagina de editare a comenzii va fi disponibil un camp dedicat, de unde poti modifica locker-ul in care va fi livrata comanda respectiva.

Nota

In cazul editarii din panoul de control a numarului de produse incluse intr-o comanda, costul de livrare initial nu va fi recalculat, chiar daca metoda de livrare selectata de client la checkout este una cu cost variabil (in functie de greutate, numar de produse etc.).

Modificarea metodei de plata

Pentru a modifica metoda de plata selectata initial de client la checkout, mergi la setarea Metoda de plata si selecteaza din meniu metoda de plata dorita.

Nota

Modificarea metodei de plata din panoul de control al magazinului este posibila doar pentru comenzile In asteptare si cu status de Plata nefinalizata. Ulterior modificarii metodei de plata, va fi necesar sa soliciti clientului sa realizeze plata utilizand noua metoda de plata.

Schimbarea clientului de pe o comanda

In cazul in care doresti sa modifici clientul care a plasat o anumita comanda: 

1
Mergi in sectiunea Date client si sterge clientul curent (cel care a plasat comanda);
2
Selecteaza apoi un alt client din magazin pe care vrei sa il adaugi pe comanda sau adauga unul nou.

Nota

Din pagina de editare a comenzii poti adauga/edita de asemenea notele interne sau tag-urile de pe o comanda, folosite pentru identificarea mai facila a acesteia in panoul de control al magazinului.

Ajustarea automata a stocului  

Daca la adaugarea manuala a unei comenzi nu este selectata optiunea Ajusteaza stocurile produselor din comanda, atunci optiunea va fi in continuare vizibila si va putea fi utilizata in cazul editarii comenzii.

In schimb, in cazul comenzilor adaugate manual si pentru care a fost bifata optiunea de deducere a stocului, precum si in cazul comenzilor plasate direct in magazin, optiunea Ajusteaza stocurile produselor din comanda nu va mai fi disponibila la accesarea paginii de editare a comenzii.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.