Cum adaug statusuri pentru produsele din comenzi si la ce folosesc?

In cazul in care doresti sa semnalizezi intern anumite produse din cadrul comenzilor, in magazinul tau MerchantPro poti seta statusuri aditionale pentru acestea.

Pentru a adauga un status aditional pentru produsele din comenzi:

  1. Acceseaza Setari > Setari comenzi;
  2. Mergi la sectiunea Status produse comandate si da click pe butonul Creeaza status;
  3. In overlayer, introdu o denumire folosita pentru identificarea interna a statusului si selecteaza un identificator cromatic (culoare) care va fi asociat produselor din comenzi care au asociat respectivul status;
  4. Apasa Salveaza.

Pentru a asocia statusurile pe produsele din comenzi:

1
Mergi in listing-ul de Comenzi;
2
Acceseaza optiunea Afiseaza datele comenzii;
3
Acceseaza meniul Selecteaza status asociat unui produs din comanda;
4
Selecteaza statusul dorit dintre cele pe care le-ai creat anterior.

Nota

Statusurile aditionale pentru produsele din comenzi sunt utile pentru a semnaliza, spre exemplu, existenta unor anumite produse din comenzi care au un statut diferit de al altor produse, precum articole fragile care necesita un alt tip de ambalare sau de transport.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.