Cum evit situatia in care am activat autocompletarea locatiei la checkout, insa clientul introduce manual un cod postal diferit?

In cazul in care utilizezi in magazin aplicatia Autocompletare locatii, codul postal al clientului va fi completat in mod automat de catre sistem pe baza adresei introdus de client in pagina de checkout.

Chiar si in aceste conditii, exista posibilitatea ca un utilizator sa aleaga sa introduca manual codul postal, in locul celui generat in mod corect de sistem. Acest lucru poate cauza perturbari din perspectiva livrarilor.

Pentru a evita o astfel de situatie este recomandat sa ascunzi in pagina de checkout campul Cod postal, dupa cum urmeaza:

  1. Acceseaza Setari > Checkout;
  2. Mergi in sectiunea Setari campuri la setarea Cod postal;
  3. Selecteaza optiunea Ascuns (codul postal va fi autocompletat in continuare in mod automat de catre sistem, insa campul Cod postal nu va mai fi afisat in pagina de checkout);
  4. Apasa Salveaza.
Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.