Configurarea tracking-ului in reteaua Criteo
Platforma MerchantPro este pre-integrata cu sistemul de advertising Criteo, prin intermediul careia poti sa automatizezi campaniile de retargetare dinamica pe care le derulezi in magazin.
Integrarea iti permite sa retargetezi vizitatorii magazinului tau prin reclame personalizate si relevante, care vor accelera intentia de cumparare a acestora si vor imbunatati in acelasi timp rata de conversie si vanzarile afacerii tale.
Poti seta trimiterea de date comportamentale din magazin catre sistemul Criteo precum Vizualizare homepage, Vizualizare pagini catalog, Vizualizare pagina produs, Adaugare in cos, Comanda plasata sau Vizualizare cart. Aceste informatii sunt apoi utilizate pentru a intelege interesele si intentiile de cumparare ale utilizatorilor.
Printre avantajele integrarii magazinului cu Criteo se numara:
- Afisarea de publicitate personalizata - anunturi afisate pe diverse platforme, care prezinta utilizatorilor produse relevante pe baza cautarilor anterioare;
- Retargeting dinamic - afisarea de anunturi personalizate catre utilizatorii care au vizitat deja magazinul sau au interactionat cu anumite produse, cu scopul de a-i readuce in website pentru a finaliza achizitia.
- Integrare cu diverse platforme - Criteo livreaza anunturi pe o gama larga de platforme de site-uri partenere și de publicitate, precum Google, Facebook etc.;
- Optimizare in timp real - algoritmii Criteo monitorizeaza performanta campaniilor publicitare si ajustează automat anunturile si licitațiile pentru a maximiza ROI.
- Campanii pe baza de cost per click sau cost per conversie - permit un control mai bun asupra bugetulului de publicitate;
- Analiza detaliata a campaniilor - sistemul Criteo ofera rapoarte despre conversii, vanzari, interactiuni etc.
Instalarea si setarea aplicatiei
Nota
Utilizarea acestei aplicatii necesita crearea un cont de utilizator Criteo. Pentru a configura aplicatia in magazin, trebuie sa preiei din contul de utilizator Criteo informatiile necesare conectarii.
Acceseaza Aplicatii > Toate aplicatiile, identifica aplicatia Criteo si apasa butonul Instaleaza aplicatia.
Continua in pagina de setari a aplicatiei si realizeaza setarile de conectare la sistemul Criteo:
- 1
- Introdu ID-ul contului disponibil in cadrul contului tau de utilizator din sistemul Criteo;
- 2
-
Selecteaza evenimentele pe care doresti sa le inregistrezi si sa le trimiti in sistemul Criteo:
- Vizualizare homepage (view_homepage);
- Vizualizare pagini catalog (view_item_list);
- Vizualizare pagina produs (view_content);
- Adaugare in cos (add_to_cart);
- Comanda plasata (purchase);
- Vizualizare cart (view_cart).
- 3
- Selecteaza identificatorul de produs care vrei sa fie inclus in cadrul datelor trimise catre Criteo ( ID produs, ID varianta sau SKU de varianta);
- 4
-
Selecteaza valoarea comenzii pe care vrei sa o trimiti catre Criteo in cadrul evenimentului de
Comanda plasata (purchase):
- Valoarea comenzii cu taxe si transport;
- Valoarea comenzii cu taxe si fara transport;
- Valoarea comenzii fara taxe si fara transport.
- 5
- Apasa Instaleaza aplicatia pentru a finaliza configurarea.
Nota
Dupa instalarea aplicatiei, in magazin vor fi inserate automat o serie de scripturi de tracking, care vor inregistra si trimite catre sistemul Criteo informatii cu privire la actiunile selectate de tine si efectuate ulterior de vizitatori si clienti in cadrul magazinului. Daca vrei sa oferi utilizatorilor posibilitatea de a controla plasarea acestor scripturi, acceseaza modulul de Cookies din pagina Confidentialitate & Cookies.
Generarea unui export de produse pentru sistemul Criteo
1. Acceseaza Catalog > Exporta produse;
2. Apasa butonul Adauga export;
3. Da click in overlayer pe icon-ul Criteo;
4. Realizeaza setarile specifice exporturilor de produse;
5. Apasa Salveaza.
Nota
URL-ul exportului pe care l-ai generat va fi disponibil in listing-ul din pagina Exporta produse.