Cum pot edita textele trimise in mod automat catre vizitatorii cu carturi abandonate?
Nota
Indicatiile descrise in continuare sunt valabile daca utilizezi in magazin aplicatia Carturi abandonate.
Pentru a personaliza email-urile trimise in mod automat catre vizitatorii cu carturi abandonate, poti edita atat subiectul email-urilor, cat si continutul acestora, dupa cum urmeaza:
- 1
- Acceseaza Website > Elemente editabile;
- 2
-
Realizeaza o cautare in campul Continut dupa urmatoarele variabile:
- abandoned_cart_first_email_subject - subiectul primului email trimis automat catre vizitatori;
- abandoned_cart_second_email_subject - subiectul celui de-al doilea email trimis in mod automat catre vizitatori (email de revenire);
- emails.abandoned_cart_first_email_message - continutul primului email de recuperare a carturilor abandonate;
- emails.abandoned_cart_second_email_message - continutul celui de-al doilea email de recuperare a carturilor abandonate;
- emails.abandoned_cart_coupon_message - continutul asociat email-urilor pentru care setezi si acordarea unui cupon de reducere.
- 3
- Acceseaza butonul Editeaza asociat variabilei;
- 4
- Realizeaza modificarile dorite;
- 5
- Apasa Salveaza.
Scenariu de utilizare a personalizarii email-urilor
Primul email (informativ)
- Subiect: „Hei, ai uitat ceva in cos!” (introducere text in variabila abandoned_cart_first_email_subject).
- Mesaj: „Finalizeaza comanda si ia-ti produsul dorit cat inca mai este disponibil!” (introducere text in variabila emails.abandoned_cart_first_email_message).
Al doilea email (cu un cupon de reducere asociat)
- Subiect: „-20% pentru produsele uitate in cos.” (introducere in variabila abandoned_cart_second_email_subject).
- Mesaj: „Beneficiezi de o reducere speciala de -20% pentru produsele din cos. Finalizeaza comanda si bucura-te de ele la un pret special!” (introducere in variabila emails.abandoned_cart_coupon_message).