Cum pot edita textele trimise in mod automat catre vizitatorii cu carturi abandonate?

Nota

Indicatiile descrise in continuare sunt valabile daca utilizezi in magazin aplicatia Carturi abandonate.

Pentru a personaliza email-urile trimise in mod automat catre vizitatorii cu carturi abandonate, poti edita atat subiectul email-urilor, cat si continutul acestora, dupa cum urmeaza:

1
Acceseaza Website > Elemente editabile;
2
Realizeaza o cautare in campul Continut dupa urmatoarele variabile:

  • abandoned_cart_first_email_subject - subiectul primului email trimis automat catre vizitatori;
  • abandoned_cart_second_email_subject - subiectul celui de-al doilea email trimis in mod automat catre vizitatori (email de revenire);
  • emails.abandoned_cart_first_email_message - continutul primului email de recuperare a carturilor abandonate;
  • emails.abandoned_cart_second_email_message - continutul celui de-al doilea email de recuperare a carturilor abandonate;
  • emails.abandoned_cart_coupon_message - continutul asociat email-urilor pentru care setezi si acordarea unui cupon de reducere.
  • 3
    Acceseaza butonul Editeaza asociat variabilei;
    4
    Realizeaza modificarile dorite;
    5
    Apasa Salveaza.

    Scenariu de utilizare a personalizarii email-urilor

    Primul email (informativ)

    • Subiect: „Hei, ai uitat ceva in cos!” (introducere text in variabila abandoned_cart_first_email_subject).
    • Mesaj: „Finalizeaza comanda si ia-ti produsul dorit cat inca mai este disponibil!” (introducere text in variabila emails.abandoned_cart_first_email_message).

    Al doilea email (cu un cupon de reducere asociat)

    • Subiect: „-20% pentru produsele uitate in cos.” (introducere in variabila abandoned_cart_second_email_subject).
    • Mesaj: „Beneficiezi de o reducere speciala de -20% pentru produsele din cos. Finalizeaza comanda si bucura-te de ele la un pret special!” (introducere in variabila emails.abandoned_cart_coupon_message).
    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.