Cu ce frecventa se realizeaza sincronizarea automata a stocurilor din magazin cu sistemul SmartBill?
- 1
- Trimiterea stocurilor din SmartBill catre sistemul MerchantPro poate avea loc in doua moduri:
a) Prin utilizarea modulului Sincronizare stocuri, care necesita activare din contul SmartBill. In acest caz, stocurile sunt trimise automat din SmartBill catre magazin in timp real, in urma unor actiuni de modificare a stocului precum:
- La incarcarea gestiunii in SmartBill sau daca se modifica stocul direct in SmartBill;
- La stergerea gestiunii din contul SmartBill;
- La generarea unei facturi direct in contul SmartBill;
- La anularea/stergerea unei facturi din SmartBill.
b) Prin utilizarea sincronizarii via API, care necesita doar activare din panoul de control MerchantPro. In acest caz, modificarile de stoc vor fi trimise din SmartBill catre magazin din ora in ora. Sunt valabile aceleasi actiuni ca la punctul a). - 2
- Trimiterea modificarilor de stoc din magazin catre SmartBill are loc doar daca activezi optiunea Genereaza facturi din panoul de control MerchantPro, precum si optiunea Scade stocul din gestiune. In acest caz, modificarile de stoc din magazin vor fi trimise catre SmartBill automat si in timp real, in urma actiunilor de generare, anulare sau stergere factura efectuate din panoul de control MerchantPro. In functie de tipul operatiunii, cantitatile incluse pe facturi vor fi scazute sau readaugate in SmartBill.
Descopera detalii in topicul despre utilizarea SmartBill in magazin.