Pasul 8 - Setarea domeniului si a unei adrese de email

In acest videoclip de invitam sa descoperi cum poti seta un domeniu si o adresa de email pentru magazinul tau MerchantPro.

Sa incepem asadar cu setarea domeniului, un pas necesar pentru a permite in continuare plasarea de comenzi, chiar si dupa expirarea perioadei de trial de 15 zile in care poti testa functionalitatea magazinului. 

Important

Poti trece la adaugarea unui domeniu abia dupa configurarea corecta in prealabil a acestuia.

  1. Acceseaza Setari > Domenii & SSL si apasa butonul Adauga domeniu.
  2. Adauga domeniul dorit in sectiunea Adauga domeniu de redirect.
  3. Asteapta pana ce domeniul este validat, dupa care acceseaza Modifica domeniul principal si marcheaza domeniul nou ca domeniu principal.

Nota

Domeniul anterior va ramane in continuare setat ca domeniu de redirect.

Acum, dupa setarea domeniului, sa trecem la setarea unei adrese de email.

Important

Accesul la pagina de adaugare a conturilor de email este disponibila doar pentru utilizatorii care au domeniul gazduit si folosesc nameserverele MerchantPro.

  1. Daca intrunesti aceasta conditie, acceseaza Setari > Conturi de email si da click pe butonul Adauga cont email.
  2. Selecteaza tipul contului: Mail (adrese de email de baza, utilizabile pentru trimiterea si receptionarea directa de emailuri si care pot fi setate in aplicatii precum Outlook sau Mozilla Thunderbird) sau Alias (adrese ce permit redirectionarea email-urilor primite catre o alta adresa de email, fara a le stoca).
  3. Daca optezi pentru varianta Mail, introdu numele de utilizator si parola. Daca optezi pentru varianta Alias, introdu numele de utilizator si adresa de email catre care doresti sa redirectionezi emailurile.

Articole relationate:

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.