Cum functioneaza plasarea comenzilor recurente in magazin?

Optiunea de selectie a perioadei de recurenta va fi vizibila in paginile de produse din magazin ale articolelor pe care a fost asociat un anumit tip de abonament.

Daca in setarile aplicatiei ai bifat optiunea Selectia abonamentului este obligatorie, clientul va fi obligat la adaugarea produsului respectiv in cos sa activeze comanda recurenta prin selectarea uneia dintre perioadele definite pentru tipul respectiv de abonament.

Daca nu ai bifat optiunea, atunci selectarea abonamentului de catre client devine optionala, iar acesta va putea alege sa achizitioneze produsul o singura data sau sa activeze un abonament pentru comenzi recurente.

In cazul alegerii unui abonament de comenzi recurente, comanda va fi generata automat la implinirea intervalului de recurenta selectat, iar clientul va primi un email de confirmare.

Afla detalii din topicul despre utilizarea aplicatiei Comenzi & abonamente recurente.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.