Setarea Enhanced Conversions in Google Ads

Activarea functiei Enhanced Conversions iti permite sa receptionezi in contul tau Google Ads inclusiv informatii precum numarul de telefon sau adresa de email a utilizatorilor website-ului tau. Aceste informatii te pot ajuta sa imbunatatesti acuratetea rapoartelor cu privire la conversiile din magazin.

Google pune la dispozitia utilizatorilor doua moduri de setare pentru functia Enhanced Conversions: prin intermediul Google Tag Manager sau prin utilizarea Etichetei globale de site (varianta recomandata).

Din contul tau Google Ads, da click pe icon-ul icon-ul Goals si apoi acceseaza Conversions > Settings;

Din sectiunea Enhanced conversions, selecteaza optiunea Turn on enhanced conversions.

In continuare, da click pe optiunea Tag details si verifica tag-ul Google pentru website-ul tau;

Selecteaza optiunea Enter JavaScript or CSS selectors;

Selecteaza campurile cu informatiile despre utilizatori pe care vrei sa le trimiti catre Google. Momentan, din platforma MerchantPro sunt trimise urmatoarele informatii: Email, Phone number, Phone and address.

Completeaza campurile respective cu urmatorii parametri:

  • Adresa de email (enhanced_conversion_data.email)
  • Numar de telefon (enhanced_conversion_data.phone_number)
  • Prenume (enhanced_conversion_data.address.first_name)
  • Nume (enhanced_conversion_data.address.last_name)
  • Strada (enhanced_conversion_data.address.street)
  • Oras (enhanced_conversion_data.address.city)
  • Judet (enhanced_conversion_data.address.region)
  • Tara (enhanced_conversion_data.address.country)
  • Cod postal (enhanced_conversion_data.address.postal_code)

In continuare, pagina de setari va arata astfel:

Dupa finalizarea setarilor, apasa Save.

Nota

Timp de cateva zile dupa setarea Enhanced Conversions, pe coloana Status din contul Google Ads vei observa textul Recording conversions (enhanced conversions detected), ceea ce inseamna ca Google proceseaza datele corespunzatoare si ca vei primi ulterior o notificare cand integrarea va fi finalizata. Dupa procesarea conversiilor, acestea vor aparea in raport, iar pe coloana Status va fi afisat mesajul Reporting (enhanced conversions), ceea ce inseamna ca Google utilizeaza in rapoarte datele imbunatatite despre conversii.

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.