Configurarea platii prin Smart by BT Direct in magazin
In magazinul tau MerchantPro ai posibilitatea de a le oferi clientilor posibilitatea achitarii in rate a comenzilor prin Smart by BT Direct.
Acestia vor fi directionati din pagina de checkout in interfata de plata a procesatorului, unde vor putea aplica pentru un credit 100% online, pe care sa il utilizeze la plata produselor comandate din magazin.
Nota
Ca sa poti utiliza serviciul de plata este necesar sa instalezi si sa configurezi in magazin aplicatia Smart by BT Direct.
Configurarea contului Smart by BT Direct
Nota
Iti recomandam sa soliciti support specializat din partea procesatorului la configurarea contului tau de comerciant Smart by BT Direct.
Pentru a obtine credentialele necesare configurarii aplicatiei este necesar sa transmiti catre Smart by BT Direct URL-ul de autentificare, disponibil in pagina de setari a aplicatiei. In aceeasi pagina este disponibil si URL-ul de notificare (callback), pe care este necesar sa il setezi in contul tau Smart by BT Direct pentru a receptiona statusul platilor.

Activarea platii prin Smart by BT Direct in magazin
Din panoul de control al magazinului, mergi in Aplicatii > Aplicatiile mele si acceseaza butonul de setari asociat aplicatiei Smart by BT Direct.
In sectiunea Setari conectare, introdu in campurile dedicate Hostname, Numele de utilizator si Parola contului de comerciant furnizate in contul tau Smart by BT Direct.
Selecteaza apoi Moneda in care vor fi procesate tranzactiile, urmand ca sumele de plata sa fie convertite automat la aceasta moneda. Daca selectezi moneda comenzii, tranzactiile vor fi procesate in moneda in care sunt plasate respectivele comenzi - fie moneda magazinului, fie moneda selectata de utilizator (in cazul in care utilizezi mai multe in magazin).
Realizeaza in continuare setarile specifice pentru adaugarea unei metode de plata online cu cardul sau prin credit si finalizeaza configurarea aplicatiei.
Realizarea platilor prin Smart by BT Direct in magazin
Dupa selectarea metodei de plata in pagina de checkout si plasarea comenzii, clientul va fi directionat in interfata de plata a procesatorului, unde va trebui sa realizeze o poza a cartii de identitate, un selfie si sa parcurga o sesiune de liveness (identificare video) pentru confirmarea identitatii.
In pasul urmator va fi necesara completarea datelor necesare pentru analiza dosarului de credit.
In cazul rezolvarii favorabile a analizei, clientul va primi oferta si va semna documentele digital.