Cum permit afisarea formularului de retur si in alte meniuri din magazin?
Nota
Daca utilizezi in magazin aplicatia Formular Retur, optiunea Returneaza este afisata in mod implicit in listing-ul de comenzi al conturilor de client.
- 1
- Acceseaza Website > Meniuri navigare;
- 2
- Apasa butonul Adauga un element nou asociat uneia dintre sectiunile din site;
- 3
-
Da click in overlayer pe optiunea
Pagina predefinita si realizeaza in continuare urmatoarele setari:
- Adauga o denumire interna;
- Selecteaza in campul Pagina predefinita optiunea order_lookup;
- Selecteaza categoria-parinte a paginii;
- Selecteaza pozitia paginii in meniul sectiunii respective.
- 4
- In sectiunea Status, optiunea Activ este selectata in mod implicit (la selectarea optiunii Inactiv, pagina nu va mai fi afisata in site);
- 5
- Setarile Atribut target Blank, respectiv Atribut nofollow sunt de asemenea activate in mod implicit la adaugarea unui nou element in meniuri;
- 6
- Apasa Salveaza.
Nota
Atribut target Blank - permite deschiderea link-ului intr-un tab nou de browser;
Atribut nofollow - din perspectiva motoarelor de cautare, link-ul introdus nu va influenta clasificarea paginii catre care link-ul directioneaza.