Activarea AI Checkout cu One Click Payment
In platforma MerchantPro, poti oferi clientilor logati in cont optiunea de a plasa comenzi direct din chatbot-ul de asistenta Inbox Pro, impreuna cu plata de tip One Click Payment, cu cardul deja salvat in contul clientului.
Astfel, clientii vor primi recomandari de produse de la chatbot, dupa care pot adauga articolele in cos folosind butonul specific asociat fiecarui produs recomandat, iar apoi sa efectueze plata One Click utilizand cardul salvat, totul fara a parasi conversatia din chat.
Serviciul de plata One Click este oferit prin intermediul procesatorului NETOPIA Payments.
Componentele necesare pentru activarea AI Checkout in magazinul tau sunt urmatoarele:
- Instalarea in magazin a aplicatiei NETOPIA Payments; aditional trebuie sa soliciti la NETOPIA activarea optiunii de plata one-click;
- Instalarea in magazin a aplicatiei Inbox Pro (te rugam sa ne contactezi pentru activare);
- Activarea in magazin a functiei de cautare semantica pe baza de AI.
Fluxul AI Checkout poate fi utilizat doar de catre clientii logati in cont.
Procesul de AI Checkout cu plata One Click
Vizitatorii magazinului vor putea utiliza functia astfel:
- La realizarea unei interogari in chatbot-ul magazinului (Exemplu: “Am nevoie de un sacou pentru dineu”), sistemul va returna o serie de rezultate relevante;
- In cazul in care vizitatorul se hotaraste sa achizitioneze unul dintre produsele sugerate, va fi necesar sa il adauge in cos folosind butonul dedicat, afisat direct in fereastra de chat;
- Mai departe clientii logati in magazin si care au un card salvat pot plasa comanda tot din fereastra de chat, plata efectuandu-se automat cu cardul salvat odata cu trimiterea comenzii. In cazul in care exista mai multe carduri salvate, clientul poate alege cardul cu care doreste sa plateasca sau poate adauga un card nou.
Pasii de setare
Este necesar sa parcurgi urmatorii pasi pentru setarea in magazin a modului AI Checkout:
Setare plata
Instaleaza in magazin aplicatia NETOPIA Payments, pentru a carei setare gasesti detalii in topicul dedicat.
Totodata, va fi necesar sa contactezi NETOPIA pentru a solicita activarea optiunii One Click Payment.
Setare chatbot
Este necesara instalarea in magazin a aplicatiei Inbox Pro, care iti permite sa configurezi in shop o solutie de tip asistent virtual bazata pe inteligenta artificiala. Pentru activare, te rugam sa ne contactezi.
Prin intermediul acestei functii integrata nativ in platforma MerchantPro, clientii vor putea solicita informatii despre produsele dorite, urmand ca apoi ca acestia sa poata face si achizitia, fara a parasi fereastra de chat.
Detaliile despre instalarea si configurarea Inbox Pro sunt disponibile in topicul dedicat.
Setarea cautarii pe baza de AI
Pentru a putea utiliza functia de cautare semantica, specifica chatbots-ilor AI, este necesar sa activezi in magazin functia Utilizeaza algoritmi AI pentru a afisa cele mai relevante rezultate, disponibila la accesarea Setari > Setari cautare.
Setarea utilizeaza tehnologia AI de cautare vectoriala/semantica, pentru a identifica rezultate pe baza semnificatiei termenilor cautati, nu doar a cuvintelor exacte. Acest tip de cautare bazata pe AI asigura o detectare precisa a intentiei vizitatorului si asigura o relevanta ridicata a rezultatelor afisate.Setarea asociata Nivel de precizie pentru cautarea pe baza de algoritmi AI controleaza cat de strict trebuie sa fie potrivite rezultatele fata de termenii introdusi de client. Poti alege una dintre urmatoarele valori disponibile (in ordinea descrescatoare a preciziei):
- Very high - afiseaza doar produsele care se potrivesc foarte bine cu termenii cautati;
- High - rezultate relevante, dar cu o usoara flexibilitate;
- Medium - echilibru intre relevanta si diversitate;
- Low - includ si produse partial relevante;
- Very low - afiseaza o selectie larga, cu potriviri mai vagi.