Setarile SEO ale magazinului

Setarile specifice optimizarii SEO a magazinului tau MerchantPro sunt reunite in pagina dedicata Setari SEO

Din aceasta pagina poti seta:

1
Comportamentul la accesarea paginii unui produs cu stoc epuizat - unde ai la dispozitie optiunile:

  • Eroare "404 Not found"
  • Redirect 301 la rezultatele cautarii dupa numele produsului
  • Redirect 301 la pagina categoriei corespunzatoare
  • Afisare pagina de produs cu mesaj de absenta stoc
  • Nota

    Alternativ, poti controla ce se intampla la accesarea unui produs cu stoc epuizat inclusiv din pagina Setari inventar.
    2
    Comportamentul la accesarea paginii unui produs inactiv - unde ai la dispozitie optiunile:

  • Eroare "404 Not found"
  • Redirect 301 la homepage
  • Redirect 301 la pagina categoriei corespunzatoare
  • Redirect 301 la rezultatele cautarii dupa numele produsului
  • 3
    Comportamentul la accesarea paginii unei categorii fara produse - unde ai la dispozitie optiunile:

  • Eroare "404 Not found"
  • Redirect 301 la homepage
  • Redirect 301 la categoria parinte
  • Redirect 301 la rezultatele cautarii dupa numele categoriei
  • 4
    Comportamentul la accesarea paginii unei categorii inactive - unde ai la dispozitie optiunile:

  • Eroare "404 Not found"
  • Redirect 301 la homepage
  • Redirect 301 la categoria parinte
  • Redirect 301 la rezultatele cautarii dupa numele categoriei
  • 5
    Indexarea paginilor de rezultate la cautare (meta robots) - afla detalii din topicul dedicat despre indexarea paginilor de rezultate la cautari.
    6
    Indexarea paginatiei (meta robots) - setarea se aplica pentru paginile cu paginatie multipla (Ex: listing de categorie cu mai multe pagini). Afla detalii din topicul dedicat despre indexarea paginatiei pentru paginile de listing din magazin.

    Nota

    Afla detalii suplimentare din topicul dedicat despre importanta fisierului robots.txt in procesul de optimizare SEO a magazinului.

    7
    Setarile de sitemap - prioritatea pe care o setezi le indica motoarelor de cautare cat de important este un anumit tip de continut fata de restul continutului de pe site (afla detalii din topicul dedicat despre organizarea sitemap-ului unui magazin MerchantPro).

    Nota

    Valorile pe care le poti seta in campul Prioritate variaza de la 0.0 la 1.0, unde 1.0 reprezinta importanta maxima. Frecventa le spune motoarelor de cautare cat de des este probabil sa se schimbe continutul.

    Important

    Evita pe cat posibil setarea de redirecturi generice (Ex: catre Homepage), care pot crea confuzie pentru utilizatori si pot afecta negativ SEO. De asemenea, utilizeaza "404 Not Found" doar atunci cand nu exista nicio alternativa relevanta sau daca pagina nu are o valoare SEO semnificativa.

    In schimb, setarea unui Redirect 301 catre pagina de categorie corespunzatoare sau catre rezultatele cautarii dupa numele produsului este cruciala pentru pastrarea autoritatii SEO a paginilor eliminate sau mutate.

    Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.