Cum procesez o cerere de retur?
Pentru a putea receptiona in magazin cereri de retur, este necesara instalarea in magazin a aplicatiei Formular Retur.
Nota
Daca in setarile aplicatiei Formular Retur ai setat aprobarea automata a cererilor de retur si crearea automata a unei comenzi de retur, atunci acestea se vor regasi automat in pagina Comenzi de retur, cu status de Retururi in asteptare.
In schimb, daca in setarile aplicatiei Formular Retur nu ai setat sa se creeze automat comenzi de retur, urmeaza indicatiile descrise in continuare:
- 1
- Acceseaza Comenzi > Cereri retur si aproba cererea de retur;
- 2
- Acceseaza apoi tab-ul Confirmate si da click pe butonul Proceseaza retur;
- 3
-
Continua in overlayer si alege una dintre urmatoarele optiuni:
- Adauga comanda de retur;
- Nu adauga comanda de retur.
- 4
- Seteaza costul pentru transportul returului si pe cel aferent comenzii cu schimb de produse (daca este cazul).
- 5
- Apasa Proceseaza retur.
- 6
- Mergi in pagina Comenzi de retur in listing-ul Retururi in asteptare, selecteaza comanda din lista, realizeaza setarile specifice procesarii unei comenzi.
- 7
- Dupa ce curierul preia coletul sau clientul il preda in locker (daca oferi in magazin optiunea de retur in locker), modifica statusul comenzii in Comanda expediata, iar ulterior, dupa ce produsele ajung la sediu, selecteaza statusul Comanda livrata pentru a finaliza intregul proces de retur.
Nota
In cazul in care permiti in magazin retururi partiale sau schimburi de produse, in pagina de procesare a comenzii de retur vei vedea atat produsul pentru care s-a solicitat returul, cat si pe cel solicitat pentru schimb (o varianta a aceluiasi produs) sau inlocuire (un produs identic).