Cum procesez o cerere de retur?

Pentru a putea receptiona in magazin cereri de retur, este necesara instalarea in magazin a aplicatiei Formular Retur.

Nota

Daca in setarile aplicatiei Formular Retur ai setat aprobarea automata a cererilor de retur si crearea automata a unei comenzi de retur, atunci acestea se vor regasi automat in pagina Comenzi de retur, cu status de Retururi in asteptare.

  1. Acceseaza Comenzi > Cereri retur si aproba cererea de retur;

  2. Acceseaza apoi tab-ul Confirmate si da click pe butonul Proceseaza retur;

  3. Continua in overlayer si alege una dintre urmatoarele optiuni:
    • Adauga comanda de retur;
    • Nu adauga comanda de retur.
  4. Seteaza costul pentru transportul returului si pe cel aferent comenzii cu schimb de produse (daca este cazul).

  5. Daca in setarile aplicatiei Formular Retur ai setat un cost de transport pentru retur, acela va fi costul implicit pentru retururi, pe care il poti edita insa in momentul procesarii unui retur. Daca nu alegi sa-l editezi, costul de retur setat la nivelul aplicatiei Formular Retur va fi scazut in mod automat din costul de transport al comenzii initiale. De exemplu:
    • Daca taxa de livrare pentru comanda initiala a fost de 12 RON, iar in setarile aplicatiei Formular Retur setezi un cost pentru retururi de 10 RON, taxa de transport calculata pe comanda de retur va fi de 2 RON;
    • Pe aceeasi logica, daca vrei sa oferi in mod automat costul de livrare 0, va fi necesar ca in setarile aplicatiei Formular Retur sa setezi acelasi cost de livrare pe care l-ai setat la nivelul principalei metode de livrare utilizata in magazin sau sa editezi manual costul in momentul procesarii cererii de retur.

      Nota

      Suplimentar, daca ai instalat in magazin aplicatiile Gestiuni multiple si Wallet, vei putea selecta in overlayer inclusiv depozitele in care vor fi repuse in stoc produsele returnate, respectiv daca rambursezi in wallet-ul clientului suma aferenta produselor returnate.

  6. Apasa Proceseaza retur;
  7. Mergi in pagina Comenzi de retur in listing-ul Retururi in asteptare, selecteaza comanda din lista, realizeaza setarile specifice procesarii unei comenzi;

  8. Dupa ce curierul preia coletul sau clientul il preda in locker (daca oferi in magazin optiunea de retur in locker), modifica statusul comenzii in Comanda expediata, iar ulterior, dupa ce produsele ajung la sediu, selecteaza statusul Comanda livrata pentru a finaliza intregul proces de retur.

Nota

In cazul in care permiti in magazin retururi partiale sau schimburi de produse, in pagina de procesare a comenzii de retur vei vedea atat produsul pentru care s-a solicitat returul, cat si pe cel solicitat pentru schimb (o varianta a aceluiasi produs) sau inlocuire (un produs identic).

Te-a ajutat acest articol? Multumim pentru feedback A aparut o problema la trimiterea feedback-ului dvs.. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu.